Celebrem el Carnestoltes a l’escola JBSerra

Després de l’arribada de la Reina de Carnestoltes i els seus acompanyants, el divendres 9 de febrer, vam començar una setmana de disbauxa i alegria a l’Escola Joan Baptista Serra. Cada dia, l’alumnat va haver de portar una consigna diferent. Finalment, el divendres 16 al matí, i a conseqüència de la pluja, vam haver de canviar la rua programada per una desfilada al gimnàs de l’escola amenitzada pels DJ’s i la xaranga de l’Institut Sòl de Riu als que volem agrair la seua implicació en l’activitat.

Aquest any, la temàtica va ser les Olimpíades de “París 2024”. Per nivells i amb ajuda dels pares i mares voluntaris vam confeccionar unes disfresses molt originals i divertides.

Des de la nostra escola els volem donar les gràcies per la seua col·laboració.

I després del treball realitzat, estes van ser les nostres disfresses:

• Els d’I3, molt corredors es van posar i d’atletes es van disfressar.
  • Els d’I4 a la cistella volien llançar i la disfressa de pilota es van posar.
  • Els d’I5 un cavall van confeccionar perquè d’equitació havien d’anar.
  • Els de 1r, molta punteria tenen per això la disfressa d’arc i diana feren.
  • Els de 2n, a l’aigua no li tenen temor per això de natació són els millors
  • Els de 3r, a tennis els agrada jugar per això aquesta disfressa van confeccionar.
  • Els de 4t, de bàdminton van voler anar per això un volant ben bonic van realitzar.
  • Els de 5t, que ja no són menuts es van disfressar de forçuts.
  • I per últim, els de 6t a l’esport rei els agrada jugar per això de futbolista van voler anar.

Va ser un matí molt especial i encara que la climatologia no ens va acompanyar, van poder celebrar el Carnaval.

A la tarda, vam poder gaudir d’un espectacle de màgia i d’una xocolatada a càrrec de l’AMPA. Ho vam passar molt bé!!

Podeu veure més fotografies clicant a la imatge que hi ha a continuació.