Menús de Maig

Aquí teniu els menús del mes actual: menú ordinari i corresponents derivacions (sense gluten, sense lactosa, sense peix ni marisc, sense ou, sense porc, etc).
Dins del menú ordinari hi trobareu també la proposta pels sopars. Bon profit!!

Carnestoltes 2017

Ja ha arribat el senyor carnestoltes a l’escola!
I amb ell ja a l’escola, aquesta tarda farem el tret de sortida a una propera setmana ben divertida i diferent!
Aquí teniu el díptic amb els propers esdeveniments i les ordres per cada dia de la setmana vinent,… Llegeix més»

Portes Obertes 2017-18

Benvolgudes famílies,
La data de portes obertes de l’escola serà el proper dimarts 7 de Març de 2017, a les 17 hores de la tarda. Reserveu-vos un lloc a les vostres agendes, i us hi esperem per explicar-vos qui som i com funciona l’escola i… Llegeix més»