PLA DE REOBERTURA DELS CENTRE EDUCATIUS

NOVETAT!

El dia 20 de maig de 2020, el Conseller d’Educació, el Sr. Bargalló, ha  fet una roda de premsa on ha anunciat el Pla de Reobertura dels centres educatius.
De moment, només tenim la mateixa informació que heu pogut escoltar vosaltres a través dels mitjans… Llegeix més»

SANT JORDI 2020, CONFINATS PERÒ JUNTS!

Avuí és la Diada de Sant Jordi, potser una mica diferent, especial…però, si més no, és Sant Jordi…
Hauríem d’estar gaudint d’un dia especial a l’escola, amb actuacions dels alumnes, berenar per a totes les famílies, paradeta de Polseres Candela a favor de l’Hospital Sant… Llegeix més»

NOTÍCIES COVID-19

Deixarem aquest article fixat a la portada del web del centre per anar informant de totes les novetats relacionades amb la situació sanitària actual.
NOVETAT!!!!
04/05/2020: Continuem en pròrroga de l’estat d’alarma. Aquesta setmana s’inicia la desescalada del confinament, amb la fase 0. El Departament preveu que… Llegeix més»

RECOMANACIONS, IDEES, CONSELLS I ALTRES INVENTS

30/03/2020   NOVETATS!!!!
Bon dia, bon dilluns i bona setmana a tots i totes!
Com esteu? Nosaltres continuem treballant per intentar acompanyar-vos de la millor manera possible durant aquest període tant  excepcionals que ens està tocant viure. Esperem complir l’objectiu i fer-vos sentir que no… Llegeix més»

PORTES OBERTES 2020

14/03/2020
US INFORMEM QUE, TAL I COM HA ORDENAT EL DEPARTAMENT D’EDUCACIÓ, LA JORNADA DE PORTES OBERTES DEL DIA 19/03/2020 QUEDA ANUL·LADA PER LES MESURES PREVENTIVES A CAUSA DEL COVID-19.
De moment, us adjuntem la documentació que teníem preparada per entregar-vos durant la jornada de portes… Llegeix més»