INICI DE CURS 20-21

Aquest inici de curs serà molt diferent. Ja ho sabíem al juliol i per això vam treballar de valent per deixar enllestides moltes de les qüestions que ara haurem d’aplicar. Durant aquests dies de setembre, després de moltes hores de reunions,… Llegeix més»

PLA DE REOBERTURA DELS CENTRE EDUCATIUS

NOVETAT!

Tal i com us hem anat informant en els últims dies, ja tenim elaborat el PLA DE REOBERTURA DE CENTRE. El document original és molt més complet del que hem penjat al web, però seguint les intruccions del Departament d’Educació, el document que us facilitem és… Llegeix més»

SANT JORDI 2020, CONFINATS PERÒ JUNTS!

Avuí és la Diada de Sant Jordi, potser una mica diferent, especial…però, si més no, és Sant Jordi…
Hauríem d’estar gaudint d’un dia especial a l’escola, amb actuacions dels alumnes, berenar per a totes les famílies, paradeta de Polseres Candela a favor de l’Hospital Sant… Llegeix més»

NOTÍCIES COVID-19

Deixarem aquest article fixat a la portada del web del centre per anar informant de totes les novetats relacionades amb la situació sanitària actual.
NOVETAT!!!!
04/05/2020: Continuem en pròrroga de l’estat d’alarma. Aquesta setmana s’inicia la desescalada del confinament, amb la fase 0. El Departament preveu que… Llegeix més»

RECOMANACIONS, IDEES, CONSELLS I ALTRES INVENTS

30/03/2020   NOVETATS!!!!
Bon dia, bon dilluns i bona setmana a tots i totes!
Com esteu? Nosaltres continuem treballant per intentar acompanyar-vos de la millor manera possible durant aquest període tant  excepcionals que ens està tocant viure. Esperem complir l’objectiu i fer-vos sentir que no… Llegeix més»