JORNADA PORTES OBERTES 5 DE MARÇ DE 2022

Com cada curs, al llarg del 2n trimestre es portarà a terme el procés de preinscripció dels nous alumnes pel curs 2022-2023. Per tal que les famílies pugueu valorar les diferents opcions que teniu a l’abast pels vostres fills i filles, els centres escolars realitzem jornades de Portes Obertes.

Des de l’Escola Sant Josep – El Pi us convidem a participar d’aquesta oportunitat el dissabte 5 de març de 2021 de 10h a 13:30h.A l’escola estem organitzant la jornada per tal que pugueu visitar la nostra escola i pugueu conèixer el projecte en primera persona. Les visites s’organitzaran en 3 torns de 35 persones (un cop a l’escola farem dos grups petits per tal de respectar les instruccions donades pel Departament d’Educació). Podeu reservar cita prèvia clicant al torn que escolliu. Recordeu que és imprescindible que cada adult tingui una cita reservada per poder accedir. Sense cita reservada no es podrà accedir al centre. Màxim 2 adults per alumne.

El formulari us demana una sèrie de dades personals. Les necessitem per poder fer un seguiment de la traçabilitat en tot moment.

VISITA DE 10 A 11h

VISITA DE 11,30 A 12,30h

VISITA DE 12,30 A 13,30h

Recordeu que:

• És imprescindible l’ús de mascareta i la higiene de mans per poder accedir al centre.
  • Visita restringida a 2 adults per alumne. Si cal reservar, serà necessari una cita prèvia per a cada adult.  Sense aquest pas no es podrà accedir al recinte escolar.
  • Els menors d’edat no podran accedir al recinte escolar.
  • Durant la visita,  podreu veure les instal·lacions, rebreu documentació sobre el Projecte Educatiu de Centre, el funcionament de centre i el procés de preinscripció. Així mateix, tindreu temps per resoldre possibles dubtes .

D’altra banda, per tal que tingueu a l’abast la informació sobre el Projecte de Centre, us facilitem els documents que normalment fem servir durant aquestes jornades.

EL NOSTRE PROJECTE

PROJECTE DE CENTRE I FUNCIONAMENT

NORMES DE FUNCIONAMENT DE CENTRE

SERVEI TEMPS DE MIGDIA

MENJADOR ESCOLA SANT JOSEP EL PI

SERVEI D’ACOLLIDA MAPA CENTRE EDUCATIUS L’H

GUIA CENTRES EDUCATIUS L’H

UNA MICA DEL NOSTRE DIA A DIA DOCUMENTS D’ESCOLA CARTA COMPROMÍS EDUCATIU

ASSOCIACIÓ DE FAMÍLIES D’ALUMNES (AFA)

EXTRAESCOLARS

GUIA DE PREINSCRIPCIÓ PER A FAMÍLIES CURS 2022-23

( pendent de rebre)

Al web  Preinscripció del curs 2022-2023

trobareu tota la informació necessària i,
un cop s’obri el període de sol·licituds,  també la podreu trobar en aquest mateix web.

Presentació de sol·licituds de preinscripció

• Educació infantil de segon cicle, educació primària
    del 7 al 21 de març de 2022
Per a qualsevol dubte, poseu-vos en contacte amb nosaltres:
Telèfon 933372335
Adreça electrònica: secretaria@esjep.cat / a8042883@xtec.cat