AFA

Associació de Families d’Alumnes [AFA]

L’Associació de Famílies d’Alumnes d’una l’escola la formen tots els pares i mares que en som socis, mitjançant el pagament d’una quota anual per família.

Ser membre de l’AFA suposa, entre d’altres:
• Tenir dret a participar en la socialització de llibres
• Tenir dret a que els nens puguin fer extraescolars
• Poder participar en les festes que s’organitzen junt amb l’escola com són
castanyada, carnestoltes i Sant Jordi
• Poder participar en la festa de l’AFA que es celebra a final de curs

L’AFA Esjep està organitzada en diferents comissions temàtiques, a través de les quals es gestiona, juntament amb l’escola, coses tan importants com el servei de menjador, el servei d’acollida, les activitats extraescolars o la socialització de llibres.

L’Associació està oberta a tots els pares i mares que vulguin participar i col·laborar en totes les activitats i festes que es programen durant el curs. Aquesta col·laboració és, d’una banda econòmica, subvencionant part de les activitats que es duen a terme, i participativa, ja que s’ajuda al centre a realitzar les propostes de cada curs.

La quota de socis és de 25€ família i es paga un cop a l’any. Es cobra al mes de juliol, juntament amb la quota de socialització de llibres de text. Nota: és imprescindible ser soci de l’AFA per poder participar de la socialització de llibres.

Vols participar activament a l’AFA?

Vine a les reunions que fem periòdicament. S’anuncien via web, Dinantia, Whatsapp i Instagram.

No cal disposar de molt de temps. Es tracta tant sols d’aportar en la mesura de les possibilitats de cadascú.

Si tens cap dubte, pots enviar-nos un mail a l’adreça afa@esjep.cat

Us hi esperem!!!