JORNADES DE PORTES OBERTES FEBRER 2023

Ja tenim les dates de preinscripció pel curs 24-25! El termini per poder fer els tràmits serà del 6 al 20 de març de 2023.

Per això, com fem cada curs, estem preparant les jornades de Portes Obertes per a què les famílies interessades pugueu veure en directe el dia a dia dels mestres i els alumnes. Així mateix, podreu aprofitar per plantejar els vostres dubtes, preguntes…

Les dates de les Jornades de Portes Obertes de l’Escola Sant Josep-El Pi seran els dies:

23 de febrer a les 15,15h

26 de febrer  les 10h

A l’escola estem organitzant la jornada per tal que pugueu visitar la nostra escola i pugueu conèixer el projecte en primera persona, ja que podreu veure de primera mà el dia a dia de l’alumnat i els mestres. Aquest curs ja no serà necessari demanar cita prèvia per poder assistir.

Recordeu que:

• És una visita per adults.
  • Durant la visita,  podreu veure les instal·lacions, rebreu documentació sobre el Projecte Educatiu de Centre, el funcionament de centre i el procés de preinscripció. Així mateix, tindreu temps per resoldre possibles dubtes .

D’altra banda, per tal que tingueu a l’abast la informació sobre el Projecte de Centre, us facilitem els documents que normalment fem servir durant aquestes jornades.

EL NOSTRE PROJECTE

SOCIALITZACIÓ DELS RECURSOS

NORMES DE FUNCIONAMENT DE CENTRE

SERVEI TEMPS DE MIGDIA

SERVEI D’ACOLLIDA GUIA CENTRES EDUCATIUS L’H
UNA MICA DEL NOSTRE DIA A DIA DOCUMENTS D’ESCOLA CARTA COMPROMÍS EDUCATIU

ASSOCIACIÓ DE FAMÍLIES D’ALUMNES (AFA)

EXTRAESCOLARS

GUIA DE PREINSCRIPCIÓ PER A FAMÍLIES CURS 2024-25(pendent publicació)

Al web  Preinscripció del curs 2024-2025

trobareu tota la informació necessària i,
un cop s’obri el període de sol·licituds,  també la podreu trobar en aquest mateix web.

Presentació de sol·licituds de preinscripció

• Educació infantil (3-6 anys) i educació primària: del 6 al 20 de març
Per a qualsevol dubte, poseu-vos en contacte amb nosaltres:
Telèfon 933372335
Adreça electrònica: secretaria@esjep.cat / a8042883@xtec.cat