ESTEM ACTUALITZANT ELS BLOGS DE CLASSE. FEU UN COP D’ULL!

L’escola de música ens convida!

Amb motiu de la celebració de Santa Cecília, patrona de la música, l’Escola Municipal de Música de Sitges us convida a les portes obertes els dies 20, 21 i 23 de novembre.

La Castanyada!

Avui a l’escola hem celebrat la nostra particular Castanyada.
Tot i que generalment sortim al pati a compartir panellets i castanyes, el temps no ens ha acompanyat. Tot i això ho hem celebrat amb il·lusió i molta creativitat, com sempre ho fem a l’escola.
La senyora Castanyera… Llegeix més»

Una visita molt especial!

Avui, a l’escola, hem tingut una visita molt especial a l’escola.
La Senyora Castanyera ha vingut a explicar-nos un conte molt xulo.
Els alumnes de EI i CI l’han rebuda amb molta il·lusió.
Demà ens portarà les castanyes torrades per fer la nostra festa.
Gràcies Castanyera!

L’Escola al Cinema Fantàstic.

Els/les  nostres nens i nenes han fet una feina magnífica i ens ho reconéixen.
MOLT BÉ!!!!!!
Us adjuntem el contingut del mail que hem rebut a l’escola:
Benvolguts companys,
En nom del Sitges Festival Internacional de Cinema Fantàstic de Catalunya, volem expressar un sincer agraïment pel suport i implicació de LES ESCOLES en la… Llegeix més»

IAB i Agnès. Activitats conjuntes.

El passat curs vam iniciar unes activitats conjuntes amb l’IAB. Els i les alumnes de 3r, 4t. i 5è. van fer activitats de música, expressió corporal i cant amb alumnes del centre.
Us adjuntem l’enllaç per que veieu una mostra.
IAB blog

Setmana del Projectes.

I després de molta feina i esforç , ahir vam fer l’exposició dels nostres projectes.
Un any més les portes de l’Agnès de Sitges s’obrien a les famílies per poder veure i compartir amb els/les nostres alumnes la il·lusió del treball ben fet.
Han estat mesos d’aprenentatge,… Llegeix més»

Reunió de Delegats

Ahir va tenir lloc la darrera reunió de delegats del curs 2016/17.
Volem agrair la participació, il·lusió, empenta i dedicació de tot/es els/les alumnes que hi han participat i contribuit amb les seves aportacions a millorar la nostra escola.
GRÀCIES A TOTS I TOTES!

Pati dels Jocs Tranquils

Amb l’arribada de la primavera i després d’haver fet uns projectes de disseny del nostre pati de jocs tranquils, pels alumnes de sisè, ahir 8 de maig el vam estrenar.
Llegir, jugar, fer alguns deures, descansar, xerrar,…….
Cliqueu a sobre per veure-ho!
PATI DE JOCS TRANQUILS

Fem un conte per Sant Jordi!

Un altre any, els/les nostres alumnes han participat en el projecte “Fem un conte per Sant Jordi”.
Les classes de P5, 1r i 2n. han posat el seu granet de sorra en el conte col·laboratiu que es fa entre tots els centres de Primària de la… Llegeix més»