Tertúlies Dialògiques

Es tracta de la construcció col·lectiva de significat i de coneixement a partir del diàleg amb tots els alumnes que participen en la tertúlia. El funcionament de les tertúlies dialògiques es basa en els 7 principis de l’aprenentatge dialògic i es desenvolupen a partir de les millors creacions de la humanitat en tots els àmbits: des de la literatura, l’art, la ciència, etc. Mitjançant les tertúlies dialògiques es potencia l’apropament directe dels alumnes, sense diferenciar edat, gènere, cultura o capacitat, a la cultura clàssica universal i al coneixement científic acumulat per la humanitat a través del temps.

A partir de la lectura de clàssics de la literatura universal, l’alumnat disposa d’un espai per a dialogar i reflexionar a partir d’una experiència democràtica.