Instal·lacions

Actualment, la nostra escola està ubicada en un edifici de nova construcció.

El nou edifici s’inaugura el curs escolar 2021-2022. Aquest nou edifici disposa d’unes magnífiques instal·lacions pensades per a què l’alumnat gaudeixi de l’aventura d’aprendre i se senti com a casa.

A la planta baixa, trobem els següents espais:

• Aules d’Educació Infantil (P3, P4 i P5).
  • Aula de 6è i una aula polivalent.
  • Menjador.
  • Biblioteca petita (E. Infantil).
  • Biblioteca gran (E. Primparia).
  • Consergeria.
  • Despatx EAP (Equip d’Assessorament Psicopedagògic).
  • Secretaria.
  • Despatx de l’Equip Directiu.
  • Sala de mestres.
  • Aula de música.
  • Aula per al SIEI (Suport Intensiu d’Escola Inclusiva)
  • Estudi de TV.
  • Ampli gimnàs, amb vestuaris i magatzems de material per a l’Educació Física.
  • Diversos magatzems.
  • Lavabos (disposem de lavabos adaptats per a persones amb diversitat funcional).
  • Pati d’Educació Infantil i pati d’Educació Primària (comunicats). La zona d’esbarjo compta amb una gran pista amb cistelles i porteries, una zona de bosquet amb taules de pícnic i natura, i una zona porxada amb arbres i bancs. També disposa d’una zona d’hort.

A la segona planta, trobem els següents espais:

• Aules de 1r, 2n, 3r A, 3r B, 4t i 5è.
  • Diversos magatzems.
  • Zones de lectura i treball destinades a oferir nous espais oberts d’aprenentatge per a l’alumnat.

L’escola disposa d’ascensors i dues escales d’accés a la segona planta.