Menjador escolar

Tandem Menjadors

CLIQUEU L’ENLLAÇ PER ACCEDIR-HI I/O DESCARREGAR EL MENÚ.

TANDEM MENJADORS som una empresa que ofereix el servei de menjador escolar,  servei utilitzat per molts nens i nenes que es queden a dinar a l’escola.

La nostra cuina és un model ideal ja que utilitzem les tècniques de cocció apropiades i  hi ha immediatesa entre l’elaboració i el servei.

Potenciem les receptes tradicionals, oferim als nostres infants aliments de qualitat i menús equilibrats nutricionalment, aliments de temporada, locals i aliments ecològics.

Escollim aliments ecològics perquè:

No permet l’ús de fertilitzants

Respecta els cicles naturals del bestiar.

Tècniques de l’elaboració i conservació d’aliments que preserven la qualitat dels productes.

“El menjador oferirà una dieta equilibrada ja que no es tracta de menjar qualsevol cosa, sinó de menjar amb salut, cultura i convivència”.

El temps del menjador el considerem com un espai més d’intervenció educativa dins de l’escola i per tant, tindrem en compte una sèrie d’objectius a assolir: Els nois i noies no només han de menjar, sinó que hi ha d’haver un treball d’ hàbits: d’higiene personal, socials ( respecte als diferents menjars i als companys),relacionals ( mantenir converses amb els companys en un to adequat, saber esperar-se per començar a dinar quan tothom és a la taula),…etc.

A l’espai de menjador també serà possible descansar i esplaiar-se i és un temps per poder introduir jocs, tallers i altres activitats.

Caldrà tenir present: que la intervenció del monitor/a es produeix en dos espais: dins i fora del menjador. Dins del menjador haurà de vetllar perquè els nens i nenes mengin quantitats adequades de menjar, seguin correctament, etc…

Els monitors/es faran torns rotatius dins i fora del menjador, quan hi hagi un grup mínim de nens que hagin acabat de dinar els nens/es podran sortir al pati a jugar.

Fora del menjador, després de dinar, els monitors/es es distribuiran les tasques als diferents espais per fer participar de les activitats programades al projecte educatiu del menjador. Els nens/es de 3er a 6è podran optar lliurament a participar d’aquestes activitats.

“El joc és lliure, espontani i gratuït. No pot ser imposat, però sí suggerit, sí animat, sí estimulat.”

– QUOTA DEL SERVEI DE MENJADOR:

El preu del servei de menjador d’aquest curs 2018-2019 té un cost mensual fix (des del mes de setembre fins a juny, sense excepció), que com cada any s’ha calculat dividint el cost anual del servei dels  dies lectius entre els 10 mesos del curs escolar.

–          El preu de la quota mensual fix de setembre a juny (ambdós inclosos) és de  115€.

*Assistència eventual

Es considera eventual l’alumne que utilitza el servei de manera esporàdica o en fa un ús fix inferior a 3 dies setmanals.

–          El preu del menú diari de l’alumne eventual és de 6,80€/dia.

-SERVEI DE PIC-NIC:

Quan l’escola organitzi una sortida d’un dia, aquells alumnes que ho desitgin i ho notifiquin a la circular que se’ls passarà a l’inici de curs, podran gaudir del servei de PIC-NIC que ofereix el mateix servei de menjador. En cas que la sortida duri més d’un dia (colònies), es descomptarà l’import del menú per dia no assistit al rebut del mes següent.

-MENJAR ECOLÒGIC:

L’empresa Tàndem Menjadors S.L ja fa molt de temps que incorpora productes de proximitat i aliments ecològics.

Pel que fa als productes de proximitat, també coneguts com productes de km 0, utilitzem  hortalisses i fruites com les cebes, els tomàquets, els porros, els préssecs i pebrots proporcionats per diversos productors de la comarca.

En quant als productes ecològics, destaquem la marca “Ferrer” de la qual utilitzem pèsols, mongeta tendra, pastanaga i espinacs, la cooperativa “ La garrofa”, la qual ens subministra les patates, cols, cebes, pomes i alguna altra fruita i “La Grana” que ens proporciona l’arròs i la pasta.

Ja que el nostre principal objectiu com empresa és la d’oferir la millor qualitat ens comprometem a continuar mantenint la introducció d’aquest tipus de productes d’alta qualitat i seguir apostant per aquesta alternativa de producció i consum.

-DIETES:

En cas d’alumnes que de manera puntual tinguin mal de panxa, indisposició, etc… es prega avisar al servei durant el matí per tal de poder dinar el menú de dieta (arròs blanc, pollastre o peix a la planxa, poma…).

-ALIMENTACIÓ ESPECIAL:

La dietista de l’empresa elabora els menús procurant atendre tots els requeriments nutricionals dels infants en edat de creixement d’una manera sana i equilibrada. Tot i això, també es contempla la possibilitat d’adaptar els menús per atendre correctament qualsevol tipus d’al·lèrgia i/o intolerància alimentària.

– Si un alumne/a presenta algun tipus d’al·lèrgia i/o intolerància alimentària cal notificar-ho al full d’inscripció i/o fer la demanda la primera setmana d’escola i sempre justificat amb un informe mèdic.

– Tàndem Menjadors S.L facilitarà l’exercici del dret de llibertat religiosa però cal que la família ho comuniqui en el full d’inscripció i/o a l’inici de curs.

Els nens que per motius mèdics requereixin un règim durant un període de temps i/o de forma continuada, caldrà que ho comuniqui a la persona responsable i presenti també l’informe mèdic.

En tots els casos prèviament esmentats, preguem que en cas d’absència del nen afectat, la família ho comuniqui el més aviat possible i siguin conscients de la problemàtica que implica a cuina no fer-ho.