La Rumba de les castanyes

Aquesta tardor amb els infants de 2n, a Ed.artística hem treballat La rumba de les castanyes (El pot petit). L’hem cantat, l’hem ballat, l’hem acompanyat amb instruments i finalment l’hem il·lustrat.
Cada grup ha dibuixat una escena de la cançó i hem muntat aquest vídeo.
Esperem que… Llegeix més»

ELS I LES PROTAGONISTES DE P4

Aquest mes de gener hem finalitzat amb les sessions de PROTAGONISTES de la classe dels Tigres i les Tigresses.
Hem gaudit moltíssim tots junts ballant cançons tant divertides com “El rap familiar”, “La chica ye-ye”, “Eres un temazo”, “El baile del gorila” … i moltes més… Llegeix més»

P3 PSICOMOTRICITAT

Cada dimecres al matí la classe de les Tortugues anem al gimnàs de l’escola. És un espai enorme que ens agrada molt visitar. Allà treballem la nostra psicomotricitat, la pròpia i la relacionada amb els companys/es i altres elements que ens envolten. Fem jocs individuals… Llegeix més»

Conferències gener 3rA

Famílies de 3rA us presentem les conferències que han fet durant el mes de gener alguns  nens i nenes de la classe de les Panteres Negres. Cada mes us ensenyarem una petita mostra dels treballs presentats. Esperem que us agradi, els temes han estat molt… Llegeix més»

PANERA DE 6è

El passat divendres es va celebrar el sorteig de la panera que els i les alumnes de 6è van preparar amb l’ajuda d’obsequis proporcionats per diferents establiments col·laboradors. D’aquesta manera, van poder vendre tiquets i recaptar diners per a les colònies. Tota una aventura!
El número… Llegeix més»

Les nostres conferències de gener

Després de les vacances nadalenques, ha començat la primera tanda de conferències a l’aula de 2n, que han estat molt interessants i enriquidores.
Els/les nostres primers/es i valents/es conferenciants (l’Emília, l’Elva, en Bruno, la Bella, la Daniela, la Dakota, en Nicolás, la Nina i l’Olivia) ens… Llegeix més»

PROTAGONISTES DE P5: QUI SÓC JO!

ELS INFANTS DE P5 ES CONVERTEIXEN EN PROTAGONISTES DE LA SETMANA, TOT EXPLICANT CONJUNTAMENT AMB LA SEVA FAMÍLIA “QUI SÓC JO”:
ANÈCDOTES DE QUAN VAN NÉIXER; QUÈ ELS HI AGRADA ARA I QUÈ VOLDRAN SER DE GRANS. PASSAT, PRESENT I FUTUR COMPARTITS ENTRE ELS COMPANYS/ES 😀

EN PODEU VEURE… Llegeix més»

AMBIENTS A INFANTIL

TRES TARDES A LA SETMANA, ELS INFANTS D’INFANTIL GAUDEIXEN DELS AMBIENTS.
ESPAIS ON L’ALUMNAT DE P3, P4 I P5 CREA APRENENTATGES A PARTIR DEL JOC, TOT INTERACCIONANT AMB EL MEDI, MATERIALS DIVERSOS I LA COMPANYIA DELS NENS/ES D’ALTRES NIVELLS D’INFANTIL.
CADA DIA, L’INFANT ESCULL UN DELS 4… Llegeix més»

GRUPS INTERACTIUS A P5

Els grups interactius són una forma d’organització de l’aula que dona els millors resultats en l’actualitat quant a la millora de l’aprenentatge i la convivència. Pel seu desenvolupament, es multipliquen i es diversifiquen les interaccions a la vegada que augmenta el temps de treball efectiu. Són… Llegeix més»