VISITA GUIADA A LA BIBLIOTECA DE L´ESCOLA

La setmana passada un grup d´alumnes de 6è es van oferir voluntaris per realitzar una visita guiada a la biblioteca de l´escola a tots els cursos de primària.

Primer van fer una petita reunió amb la coordinadora de la biblioteca per organitzar i planificar tot el que volien explicar: les normes de la biblioteca, què podem fer a dins, el préstec de llibres…

Les visites van ser tot un èxit! Els nens i nenes voluntaris de 6è van saber explicar molt bé tot allò referent a la biblioteca de l´escola, tant la de primària com la d´infantil, i van animar amb moltes ganes a tots els cursos a fer ús de la nostra biblioteca, tant a l´hora del pati com els dilluns i dimarts de 16´30h a 18h.

Us animem molt a venir!!!

Aquí podeu veure les fotografies de les visites a la biblioteca.