Les nostres conferències de gener

Després de les vacances nadalenques, ha començat la primera tanda de conferències a l’aula de 2n, que han estat molt interessants i enriquidores.

Els/les nostres primers/es i valents/es conferenciants (l’Emília, l’Elva, en Bruno, la Bella, la Daniela, la Dakota, en Nicolás, la Nina i l’Olivia) ens han explicat moltes coses sobre temes com ara: els llibres d’en “Harry Potter”, l’amor pels gossos, les tradicions i gastronomia argentina, les parts del cos humà, l’art marcial i la tècnica del taekwondo, un apassionant viatge per Islàndia, les semblances i costums dels rens i cérvols, les banderes i els països visitats per la Nina al llarg de la seva infantesa i les diferents espècies i peculiaritat de les llames del Perú i altres països de Sud-Amèrica.

Aquí us adjuntem un enllaç amb les fotos perquè feu un petit tastet.

Aquestes exposicions i murals han estat fruit d’una preparació prèvia a casa, amb el suport i acompanyament de les respectives famílies, a les quals aprofitem per agrair i felicitar en aquest article. De ben segur que el curs vinent, l’experiència viscuda per cadascun/a d’ells/elles durant la conferència, junt amb les aportacions i valoracions de companys/es i mestres, servirà per reflexionar i millorar la gestió del temps, la competència comunicativa i la competència d’aprendre a aprendre, adquirint any rere any més seguretat i confiança.

De tot plegat, n’han sortit moltes converses, dubtes, preguntes, opinions i rialles. Però sobretot records que perduraran per sempre.

Enhorabona i moltes gràcies a totes i tots! 😊👍

Comença la ronda de conferències del mes de febrer! 😉

1. M Isabel

La Escuela Agnes de Sitges me parece una escuela muy interesante porque hace a los alumnos muy participativos en actividades y proyectos. 👍👍