Sortida d’Anglès a Menàrguens

L’alumnat d’Educació Infantil i Cicle Inicial de la ZER van anar a Menàrguens a veure l’obra de teatre “Cinderella”. Durant l’actuació van demanar voluntaris i van sortir alguns alumnes de la ZER i el paper de mestre de cerimònies va ser interpretat per la teacher Laura! Va ser una obra molt entretinguda i els nens i nenes van comprendre la història molt bé, a més de riure una estona. Va ser un dia molt divertit!

XI Trobada Esportiva d’Escoles Rurals de la Noguera

El passat dijous 4 d’abril es va celebrar la XI Trobada Esportiva d’Escoles Rurals de la Noguera amb la participació de més de 250 alumnes de les diferents escoles rurals de la comarca. Durant tot el matí els alumnes van practicar diferents esports individuals i d’equip com el bàdminton, bàsquet, dodgeball, natació, beisbol i zumba.

La representació de la ZER El Montsec

Setmana boja de Carnestoltes