Sortida de Cicle Mitjà al CdA de La Noguera

El passat dimecres 20 de setembre els alumnes de Cicle Mitjà de la ZER El Montsec van anar al CdA de La Noguera a Sant Llorenç de Montgai. Allí van poder realitzar vàries activitats sobre la Prehistòria, tema que es troben estudiant dins l’àrea de medi social.

Al matí van visitar les parts d’un poblat prehistòric i van poder fer d’arqueòlegs; i per a tarda van pintar pintures rupestres i varen descobrir com era la música a la Prehistòria.

A continuació podeu veure una àmplia selecció de fotos*.

*Sol es pot accedir amb el correu personal dels vostres fills/es

Sortida de Fi de Curs

Ahir vam celebrar amb tot l’alumnat de la ZER la sortida de Fi de Curs.

Va ser una diada molt emotiva perquè vam acomiadar als alumnes de sisè, però també va haver-hi temps per la disbauxa i el ritme amb la cantata de la Clika i varis garrotins!!

A continuació podeu veure les fotos i els vídeos de la sortida.*

*Sol es pot accedir amb el correu personal dels vostres fills/es

Molt bones vacances a tots i a totes!!

Ens retrobem al setembre amb les piles ben carregades.

Sortida a Lleida – La Clika

El passat dilluns 15 de maig l’alumnat de 1er a 4rt de la ZER El Montsec va realitzar una sortida a Lleida. Durant el matí van acudir a l’auditori on van interpretar la cantata de la Clika i al migdia van visitar el parc de la Mitjana.

A continuació podeu veure una selecció de FOTOS *

* Recordeu que per accedir a la carpeta de fotos cal fer-ho amb el correu corporatiu de l’alumnat.

Estimats i estimades pares i mares.

Les nenes i nens de la ZER El Montsec vam anar d’excursió a l’auditori de Lleida a cantar i ballar LA
CLIKA, ens ho van passar molt bé.

Després vam anar a dinar al parc de la Mitjana, vam jugar i vam fer una excursió al bosc.
Finalment va venir el bus i vam tornar cap a casa.

Alumnes de l’escola de Tartareu

Trobada Esportiva de Cicle Mitjà

El passat 3 de maig els alumnes de Cicle Mitjà de la ZER, conjuntament amb alumnes de totes les escoles rurals de La Noguera, van participar a la III Trobada Esportiva d’Escoles Rurals de la Noguera. Durant tot el matí es van realitzar diferents jocs tradicionals i populars com el mocador, les bitlles catalanes, l’aranya, xapes, patacons, i un llarg etcètera.

Trobada Esportiva d’Escoles Rurals de la Noguera – Cicle Superior

El dimarts 28 de març es va realitzar la XIII Trobada Esportiva d’Escoles Rurals de la Noguera. Els alumnes de Cicle Superior de totes les ZER’s i escoles rurals de la Noguera van passar una jornada lúdica a les instal·lacions esportives municipals de Balaguer.

Al llarg de tot el matí els alumnes van realitzar sis esports diferents: Ultimate, natació, dodgeball, Corfbol/bàsquet, bàdminton i zumba.

Repartits en grups, tots els nens i nenes realitzaven les sis estacions durant 40 minuts i posteriorment canviaven d’esport. Els mestres d’Educació Física de les diferents escoles van ser els encarregats de dinamitzar les activitats.

Aquest trobada es possible en part al gran esforç del Consell Esportiu de la Noguera que curs rera curs dóna tot el seu suport al Seminari d’Educació Física de la Noguera.

Al mes de maig es realitzarà la trobada de Cicle Mitjà.

A continuació podeu veure més fotos de la trobada.

Sortida a Menàrguens i Balaguer

El passat 24 de març els alumnes de Cicle Inicial van anar a Menàrguens a veure una obra de teatre en anglès i a Balaguer a visitar els Mossos d’Esquadra.

A continuació podeu veure la resta de fotos de la sortida.

VISITA A BALAGUER

Després del teatre en anglès, vam tornar a pujar a l’autobús per anar a visitar la Comissaria
dels Mossos a Balaguer.

Ens van rebre 2 Mossos, el David i el Josep. Primer, vam anar a mirar un vídeo i aleshores ens
van ensenyar: els cotxes, les armilles i tot el que porten al maleter.

Finalment, ens van ensenyar les garjoles i l’habitació on fan les fotos i prenen les empremtes
als detinguts. Ens vam emportar un carnet de policia amb la nostra foto i empremta de record.
Ens ho vam passar molt bé i vam descobrir moltes coses dels Mossos d’Esquadra.

Sortida a Tremp

El passat 24 de febrer els alumnes de Cicle Mitjà de la ZER El Montsec van fer una sortida amb tren fins a Tremp. Allí van realitzar un taller de fòssils, una visita a l’Epicentre i una Gimcana per Tremp!!

A continuació podeu veure algunesLlegeix més»