TORNEM A L’ESCOLA

Aquesta setmana els alumnes d’Os hem començat un nou curs!! Aquest curs les restriccions del COVID-19 ja no són tan fortes i estem molt contents!!
Hem pogut conèixer nous mestres i ens retrobat amb els companys i els antics mestres!!
Esperem que no ens confinin, que ens… Llegeix més»

Entrevista Montse Seuma

Un dia durant  la classe d’expressió escrita la Salomé ens va proposar  fer una entrevista.
Anant pensant vam trobar la persona indicada, la Montse, que es jubilava aquest any.
Primer de tot vam escollir la feina que millor  fa cadascú .
Llavors els escriptors i els secretaris van… Llegeix més»

Sant Jordi

SANT JORDI 2021:

El divendres dia 23 d’abril vam celebrar Sant Jordi a l’escola. Vam fer unes roses de paper. A dins de les roses vam enganxar uns poemes. A la tarda ens vam posar per grups bombolles al pati. Va venir l’Olga, una professora que… Llegeix més»

Pasqua

El dia 26 de març, els alumnes d’educació infantil, cicle inicial i cicle mitjà van pintar uns jocs al pati durant el dia.
A causa del covid-19, no vam poder fer una mona com cada any, i per això la tarda, vam fer una mona individual… Llegeix més»

Carnaval 2021

La setmana del 8 al 12 de febrer vam celebrar la setmana boja. Durant aquests dies el rei Carnestoltes ens va ordenar com havíem d’anar durant aquesta setmana.
El dia 12 vam celebrar carnaval, vam fer un taller de màscares. Durant aquella tarda els alumnes de… Llegeix més»

Entrevistem a l’Alba

El dimarts dia 16 de febrer va venir l’Alba a l’escola Leandre Cristòfol.
L’Alba és una de les agutziles de l’Ajuntament d’Os de Balaguer.
Els alumnes de cicle inicial estem fent el projecte del poble i hem entrevistat a l’Alba. Ella ens va explicar quines són les… Llegeix més»

Visitem l’Ajuntament

Els alumnes de cicle incial, dins el projecte “El nostre poble” hem anat a visitar les instal·lacions de l’Ajuntament i hem pogut tenir una entrevista amb l’alcaldessa d’Os de Balaguer Estefania Rufach. HEm pogut conèixer moltes coses sobre el funcionament d’un ajuntament i les seves… Llegeix més»

VISITA A L’HORT

Els nens i nenes d’educació infantil, treballant el conte del Patufet, hem arribat fins a l’hort de la Davinia.

Hi hem pogut veure tot tipus de verdures que hi havia plantades, com per exemple:

• Bròquils
  • Tomàquets
  • Calçots
  • Col de Brusseles
  • Carxofes
  • Enciams
  • Mongetes
  • Bledes
  • Pastanagues
  • Herbes aromàtiques

Gràcies Margarita per les teves explicacions.
Llegeix més»

Curs 2020-2021

El proper 14 de setembre començarà un nou curs escolar.
De ben segur serà un curs diferent ple de reptes i incerteses, però estem treballant per a que sigui el més segur i amb la màxima normalitat possible.
En aquest document hi trobareu el pla d’organització previst… Llegeix més»

Pla de reobertura

El Pla d’Obertura de Centres Educatius en Fase 2 de desescalada, que és la primera que permet l’obertura de centres, incorpora les mesures que els documents específics emesos per les autoritats sanitàries han establert, pel que fa adequació d’espais, mesures de distanciament i higiene i… Llegeix més»

Preinscripcions curs 2020-2021

Entre els dies 13 i 22 de maig, s’obre el període de preinscripció pels ensenyaments de segon cicle d’educació infantil, educació primària i educació secundària obligatòria (ESO).

Degut a les circumstàncies excepcionals que ens envolten, aquest any es prioritza la preinscripció per mitjans telemàtics. Per fer-ho, s’haurà d’omplir la sol·licitud via telemàtica a l’adreça que se us detallarà (disponible a partir del dia 13 de maig), i un cop feta, enviar el resguard que es genera amb la documentació requerida, fotografiada o escanejada, al correu electrònic del centre. Un cop l’haurem rebut us respondrem per tal que us quedi justificant de la presentació de la documentació. Amb aquest tràmit, la preinscripció es considera realitzada.

També es pot imprimir l’imprès de sol·licitud i omplir-lo a mà, per enviar-lo escanejat o en una foto al correu de l’escola.

La preinscripció presencial es reduirà als dies 19, 20, 21 i 22 de maig i només per situacions excepcionals.

A continuació us adjuntem informació que us pot ser necessària per poder fer aquest tràmit. Preferiblement, si heu de contactar amb nosaltres, ho hauríeu de fer mitjançant el correu electrònic del centre.

• DADES DEL CENTRE:

Correu electrònic:

c5003482@xtec.cat

– INSTRUCCIONS:

• Ha de venir una persona sola. No es tracta de visitar l’escola, es tracta de fer el tràmit administratiu.
    • Ha de portar mascareta i guants de protecció.
    • No acudir persones de grups vulnerables o en període de confinament o símptomes.
    • Portar la documentació requerida:

– Informació sobre la preinscripció. (Enllaç al Departament d’Educació)

PAPERERES NOVES

Aqueta setmana han ficat papereres noves al pati de l’escola.
Les papereres noves són de ferro .N’hi ha una marró que és per orgànic, la groga és pel plàstic i la blava és pel paper.Les papereres ens seveixen per distribuir les coses i reciclar.