Curs 2020-2021

El proper 14 de setembre començarà un nou curs escolar.
De ben segur serà un curs diferent ple de reptes i incerteses, però estem treballant per a que sigui el més segur i amb la màxima normalitat possible.
En aquest document hi trobareu el pla d’organització previst… Llegeix més»

Pla de reobertura

El Pla d’Obertura de Centres Educatius en Fase 2 de desescalada, que és la primera que permet l’obertura de centres, incorpora les mesures que els documents específics emesos per les autoritats sanitàries han establert, pel que fa adequació d’espais, mesures de distanciament i higiene i… Llegeix més»

Preinscripcions curs 2020-2021

Entre els dies 13 i 22 de maig, s’obre el període de preinscripció pels ensenyaments de segon cicle d’educació infantil, educació primària i educació secundària obligatòria (ESO).

Degut a les circumstàncies excepcionals que ens envolten, aquest any es prioritza la preinscripció per mitjans telemàtics. Per fer-ho, s’haurà d’omplir la sol·licitud via telemàtica a l’adreça que se us detallarà (disponible a partir del dia 13 de maig), i un cop feta, enviar el resguard que es genera amb la documentació requerida, fotografiada o escanejada, al correu electrònic del centre. Un cop l’haurem rebut us respondrem per tal que us quedi justificant de la presentació de la documentació. Amb aquest tràmit, la preinscripció es considera realitzada.

També es pot imprimir l’imprès de sol·licitud i omplir-lo a mà, per enviar-lo escanejat o en una foto al correu de l’escola.

La preinscripció presencial es reduirà als dies 19, 20, 21 i 22 de maig i només per situacions excepcionals.

A continuació us adjuntem informació que us pot ser necessària per poder fer aquest tràmit. Preferiblement, si heu de contactar amb nosaltres, ho hauríeu de fer mitjançant el correu electrònic del centre.

• DADES DEL CENTRE:

Correu electrònic:

c5003482@xtec.cat

– INSTRUCCIONS:

• Ha de venir una persona sola. No es tracta de visitar l’escola, es tracta de fer el tràmit administratiu.
    • Ha de portar mascareta i guants de protecció.
    • No acudir persones de grups vulnerables o en període de confinament o símptomes.
    • Portar la documentació requerida:

– Informació sobre la preinscripció. (Enllaç al Departament d’Educació)

PAPERERES NOVES

Aqueta setmana han ficat papereres noves al pati de l’escola.
Les papereres noves són de ferro .N’hi ha una marró que és per orgànic, la groga és pel plàstic i la blava és pel paper.Les papereres ens seveixen per distribuir les coses i reciclar.