INFORMACIÓ REOBERTURA DE LES ESCOLES

Adjuntem el Pla de reobertura de l’Escola de Les Avellanes – ZER Montsec.

PLA DE REOBERTURA

Salutacions cordials,

Consell Direcció de la ZER

Seguiment del tancament de les escoles.

Benvolgudes famílies i alumnes.
Avui és el cinquè dia que, teòricament, no ens hem de moure de casa. Restar tot el dia tancat no és fàcil, però la fita és important. Ens hem de prendre seriosament les ordres rebudes i com millor fem el confinament, més… Llegeix més»

FESTA DE NADAL

El proper divendres, 20 de desembre de 2019, a les onze del matí celebrarem la festa de Nadal de l’Escola a la sala de la Pista Poliesportiva.
Farem una petita representació i cantarem nadales.
Hi esteu tots convidats.

Sant Nicolau 2019

Dijous, 5 de desembre, com ja és tradició al nostre poble des de fa molts i molts  anys, els alumne de l’Escola passaran pel poble cantant les cançons de Sant Nicolau i recollint tot allò que la gens els vulgui donar.
Com sempre, conservant la tradició,… Llegeix més»

Any Teresa Pàmies

Aquest any se celebra l’Any Teresa Pàmies, escriptora nascuda a Balaguer el dia 8 d’octubre de 1919, que morí el dia 13 de març de 2012.
Teresa Pàmies fou escriptora, periodista, biògrafa i activista política.
El proper dissabte, 30 de novembre, a dos quarts de sis de… Llegeix més»

Ruta de neteja a Les Avellanes

L’Associació de Joves de Les Avellanes organitza unes rutes de neteja pel voltant del poble.
Està previst fer-ho un diumenge al mes, així, entre tots, tindrem l’entorn una mica més net.