ACOMIADAMENT ALUMNES DE 6è.

Quin curs més atípic, veritat! però malgrat tot s’ha acabat el curs.

Arriben els adéusssss per alguns i un aviat tornarem per uns altres.

Avui em fet l’acomiadament dels alumnes de sisè, ha estat diferent als que sempre fem, ens ha faltat els nenes i nenes amb els qual hem i heu conviscut una part de curs. Tot i així de part de tota la comunitat educativa, mestres,alumnes i pares us desitgem que tingueu molta sort en aquest nou camí que començareu.

Passeu tots i totes un molt bon estiu.!!! ???

Preinscripcions 2020-2021

Entre els dies 13 i 22 de maig, s’obre el període de preinscripció pels ensenyaments de segon cicle d’educació infantil, educació primària i educació secundària obligatòria (ESO).

Degut a les circumstàncies excepcionals que ens envolten, aquest any es prioritza la preinscripció per mitjans telemàtics. Per fer-ho, s’haurà d’omplir la sol·licitud via telemàtica a l’adreça que se us detallarà, i un cop feta, enviar el resguard que es genera amb la documentació requerida, fotografiada o escanejada, al correu electrònic del centre. Un cop l’haurem rebut us respondrem per tal que us quedi justificant de la presentació de la documentació. Amb aquest tràmit, la preinscripció es considera realitzada.

També es pot imprimir l’imprès de sol·licitud i omplir-lo a mà, per enviar-lo escanejat o en una foto al correu de l’escola.

La preinscripció presencial es reduirà als dies 19, 20, 21 i 22 de maig.

A continuació us adjuntem informació que us pot ser necessària per poder fer aquest tràmit. Preferiblement, si heu de contactar amb nosaltres, ho hauríeu de fer mitjançant el correu electrònic del centre.

– Informació sobre la preinscripció. (Enllaç al Departament d’Educació)

– Dades de contacte:

• Correu electrònic: c5003470@xtec.cat
    • Telèfon de l’escola: 973 45 00 82
    • Telèfon de l’Ajuntament de Gerb: 973 44  60  99

INSTRUCCIONS:

• Ha de venir una persona sola. No es tracta de visitar l’escola, es tracta de fer el tràmit administratiu.
    • Ha de portar mascareta i guants de protecció.
    • No acudir persones de grups vulnerables o en període de confinament o símptomes.
    • Portar la documentació requerida:
      • Sol·licitud (a poder ser plena) en el model oficial.
      • Llibre de família o altre document de filiació de l’alumne/a.
      • DNI de la persona sol·licitant (pare i mare o tutor/a).
      • DNI de l’alumne/a (si en té).
      • Carnet de vacunes.
      • Tarjeta Sanitària.
Centre adscrit

La ZER El Montsec i per tant l’Escola l’Espígol, té com a Institut adscrit l’Institut Almatà de Balaguer. A la seva pàgina web podreu trobar la informació referida al procés de preinscripció i admissió de nous alumnes. La seva adreça és: http://www.almata.cat/

CÈL·LULA

En les darreres setmanes hem estat treballant la cèl·lula en diferents treballs en grups.

Ens hem repartit la feina i mentre dos grups feien una cèl·lula vegetal els altres dos grups han fet una cèl·lula animal.