Taller emocional

El passat dijous dia 16 de maig va venir la Laia Casas a fer-nos una xerrada sobre els cervell i les emocions. Vam assistir-hi els alumnes de l’ESO conjuntament amb els de cicle mitjà i superior de l’Escola Vall de Lord.

Va ser una xerrada dinàmica on vam aprendre moltíssimes coses, entre elles, com funciona el nostre cervell quan sentim ràbia o bé felicitat, tècniques molt útils per treure’ns la ràbia de sobre, el funcionament del cervell quan estem aprenent i també com fer que una queixa passi a ser una cosa bona.

Després de la xerrada vam sortir molt animats i amb ganes d’intentar aplicar al nostre dia a dia tot el que ella ens havia explicat.

Moltes gràcies Laia per el munt de coses que ens vas ensenyar!

Redactores: Júlia i Anna