Taller de resolució de conflictes i adolescència

El passat dimecres es va portar a terme un taller de resolució de conflictes i adolescència, amb el doble propòsit d’enfortir la convivència, per una banda entre el mateix alumnat, i per una altra entre famílies i professorat.

“Què significa un preadolescent a la família? Límits, comunicació i transformació” era el títol del taller que vam compartir famílies i professorat. L’experiència va resultar molt enriquidora i posava en evidència la importància dels espais de comunicació, ja sigui a l’aula i a casa, per potenciar l’assertivitat, un estil que facilita el diàleg i necessita d’una escolta activa i estratègies per resoldre problemes.