Servei comunitari a ple rendiment

Els alumnes de 1r i 2n d’ESO fem una assignatura que es diu Servei comunitari. Estem repartits en diferents grups, segons el servei que realitzem: Jocs de pati amb els nens de l’escola, Vida social amb els avis de la residència, Contacontes amb els nens de la llar d’infants i Món laboral amb l’entorn més proper (pati, pavelló, carrers…). Aquesta activitat es porta a terme els dilluns al matí i ens agrada perquè ens implica i ajudem als altres, tant a divertir-se com a solucionar problemes.

Ens agradaria compartir els nostre servei comunitari i cada setmana publicarem una notícia relacionada amb cada activitat. Esperem que us agradi.