Semifinals Certamen de Lectura en Veu Alta

El passat divendres 26 d’Abril, el centre va participar a les Semifinals del Vallès Occidental i Catalunya Central del Certamen Infantil i Juvenil de Lectura en Veu Alta, celebrat al Caixaforum de Barcelona. La Júlia va competir a la categoria de Corsaris (alumnes de 1r i 2n d’ESO), i va llegir un fragment de l’obra “La veritable història del Capità Garfi” de P.D. Baccalario.

Dins la seva categoria hi va haver un total de 10 lectors, i ella va ser escollida per anar a les finals, que es celebraran el proper 4 de Juny al Teatre Nacional de Catalunya, on competiran els 7 millors lectors de la seva categoria de Catalunya.

Redactores: Anna i Júlia