Reconeixement a l’esforç i talent

Un cop acabat el curs, volem reconèixer i compartir amb la comunitat educativa actuacions portades a terme durant l’any escolar i que han posat de manifest l’esforç i el talent de l’alumat en diversos àmbits com la lectura, l’expressió escrita (prosa i vers), la programació i la resolució de problemes.

El propòsit del reconeixement és motivar l’alumnat en millorar un seguit d’habilitats bàsiques per aconseguir projecció educativa, des de la vessant més participativa i de concursos.

En l’àmbit literari, destacar els primers premis de, la final del XV Certamen Nacional de lectura en veu alta de Júlia Arumí Colell i que se suma a Jofre Mas Montoriol en el Concurs de Nadales del Consell Comarcal, i Anna Muntada Bajona en el Jocs Florals de la Vila.

Pel que fa a la tecnologia, l’equip format per Oriol Colell Casas, Júlia Arumí Colell i Josep Canals Lavado, van guanyar el concurs de programació mSchools Student Awards, en la categoria Scratch Challenge, celebrat a la Farga de l’Hospitalet.

Finalment, la dimensió matemàtica també ha estat present en el reconeixement del centre vers els alumnes que han participat en les proves Cangur, organitzades per la Societat Catalana de Matemàtiques. Destacar l’actuació de Júlia Arumí Colell, assolint un meritori 1r percentil, quedant en el lloc 221 de 26.700 alumnes de 1r d’ESO, i Jofre Mas Montoriol, situant-se en un 2n percentil, concretament 469 de 24.300 alumnes de 2n d’ESO.

Agraïm sincerament la col·laboració de famílies i docents en l’acompanyament, i sobretot en la capacitat de despertar interès i compromís de tot l’alumnat del centre en millorar habilitats per avançar cap a l’èxit educatiu. Enhorabona!

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *