Potenciem talents, acompanyem persones

Aquest és el lema del document que es va presentar dimecres al consell escolar, identificat amb el nostre model de centre.

L’actualització del projecte educatiu ha suposat compartir la visió de centre amb tota la comunitat educativa durant els cursos 2017/19, convidant-nos a somiar a mig termini per consolidar un procés de millora contínua.

Com volem ser l’any 2030? La consciència d’horitzó de canvi permetrà fer canvis fonamentats i ben planificats per avançar cap al model de centre orientador. La visió es concreta en 4 eixos: propòsit educatiu, pràctiques d’aprenentatge, avaluació i organització.

La participació en diferents xarxes d’innovació (Model Competencial Orientador, Escola Nova 21 i Xarxa de Competències Bàsiques) ha estat una oportunitat per obrir la mirada i iniciar processos de millora cap a la transformació educativa. La complementarietat de les xarxes ha fet possible construir la visió de centre i enriquir-nos pedagògicament per afrontar els reptes de futur.