I continuen els premis…

Moltes felicitats Júlia, Josep i Oriol, guanyadors de la categoria Scratch Challenge del concurs mSchools Student Awards, organitzat per Mobile World Capital Barcelona en col·laboració amb la Generalitat de Catalunya, l’Ajuntament de Barcelona i GSMA.

El concurs premia el talent dels alumnes que són capaços de desenvolupar el pensament computacional mitjançant l’aprenentatge del llenguatge de programació lliure Scratch. El repte plantejat per a aquesta edició girava al voltant de “Els invents que ajuden a les persones”.

La cerimònia de lliurament de premis es va celebrar a la Farga de l’Hospitalet i va reconèixer la tasca realitzada per alumnes i docents durant el curs escolar dins el programa mSchools i les seves diferents iniciatives.