Fem melmelades!

El passat dijous dia 3 d’octubre, els alumnes de 2n d’ESO vam elaborar melmelada amb l’ajuda del Jaume, el professor de tecnologia.

Per elaborar la melmelada vam necessitar préssecs, que vam portar cada alumne, i sucre, que ens va proporcionar la Blanca.  A més a més, el Jaume va portar llimones i els alumnes en vam fer suc per potenciar el color i perquè fes més bona pinta. Per començar vam pelar els préssecs, seguidament els vam posar a bullir dins d’una cassola durant 45 min. A continuació els vam triturar amb el batedor de braç fins que va quedar  una textura cremosa. Mentrestant vam escaldar els pots, després hi vam abocar la melmelada i els vam coure una estona més al bany maria. Per finalitzar vam repartir la melmelada als diferents alumnes, que se’n van llepar els dits.

Aquesta activitat la vam fer per aprendre millor el procés tecnològic i l’alimentació. La melmelada va quedar molt bona!

Redactors: Pau Molins i Mariona Bajona