E-butlletí Escoles Verdes #93

No us perdeu el darrer butlletí electrònic d’Escoles Verdes, un espai d’intercanvi d’experiències entre tots els centres que formen part del programa.

El núm. 93 del mes de novembre destaca diferents accions referents a la setmana de la mobilitat, com per exemple els “camins segurs” juntament amb tot de recursos per treballar el desenvolupament sostenible (lluita contra la pobresa extrema, la desigualtat i el canvi climàtic). Per cert, el vídeo és molt divertit! Feu-li una ullada (cliqueu la imatge).

“Un nen no és una ampolla que cal omplir sinó un foc que cal avivar”  M.E. Montaigne