E-butlletí Escoles Verdes #103

No us perdeu el darrer butlletí electrònic d’Escoles Verdes, un espai d’intercanvi d’experiències entre tots els centres que formen part del programa.

El núm. 103 del mes de novembre destaca les trobades de comitès ambientals, autèntics dinamitzadors d’accions per avançar cap a centres més sostenibles, i l’apartat de recursos; en aquest trobarem una guia didàctica i manual per al professorat per crear un hort o aula natura en un centre de secundària. Destacar l’enfocament de treball competencial que es concreta en fitxes molt pràctiques, orientades a activitats d’aula, activitats de tecnologia i de laboratori, i finalment activitats de camp per l’aula natura. Cliqueu l’enllaç per consultar l’esmentada guia.