Dia Mundial de l’Activitat Física

El passat dissabte 6 d’abril, va ser el Dia Mundial de l’Activitat Física. Des del nostre institut i conjuntament amb els alumnes de cicle superior de l’Escola Vall de Lord hem volgut celebrar aquest dia col·laborant amb el Pla d’Activitat Física Esport i Salut, el qual vol difondre la importància de moure’ns. Aquest any amb el lema: “Activa la vida, millora la vida.

Consisteix en proposar-nos un repte, i col·laborant conjuntament intentant aconseguir-lo.

En l’edició d’enguany hem saltat a corda però d’una manera una mica diferent. Hem fet una rotllana i alguns dels nens i nenes han anat rodant mentre anaven fent salts amb els alumnes que es trobaven al davant. No ha estat un repte fàcil, però hem acabat aconseguint-lo!! A més ens ho hem passat molt bé, i ens hem mogut una estona tots junts!

Cliqueu aquí per veure el vídeo del nostre repte.

Redactores: Anna i Júlia

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *