Certificació d’innovació pedagògica

El Departament d’Ensenyament reconeix l’experiència d’innovació pedagògica vinculada al Programa d’orientació educativa per a l’aprenentatge competencial orientador.

La RESOLUCIÓ ENS/2038/2018 certifica els centres pilot que han incorporat i consolidat el programa d’innovació amb resultats positius durant els 3 darrers cursos, aportant l’experiència i el material de suport necessari per transferir el procés a la resta de centres.

L’objectiu de la innovació és incorporar la cultura de la millora contínua del centre, entenent la qualitat educativa com el repte d’aconseguir l’èxit de tots i cadascun dels alumnes, potenciant al màxim les seves capacitats des d’una visió humanista (acadèmica i professional + personal i social).

Enhorabona a tota la comunitat educativa pel compromís i implicació en l’educació del nostre alumnat. Tots junts sumem!

DOGC núm. 7700 – 5.9.2018