Ajuts de menjador i/o transport

Ja han sortit publicades les bases reguladores dels ajuts de transport i menjador escolar destinats al curs 2018-19. Aquests ajuts van adreçats a l’alumnat que tenen la residència habitual fora del centre que estan matriculats i provenen d’un municipi que no ofereix servei escolar. En el nostre cas afecta:

• Alumnes que actualment cursen 6è i al setembre començaran 1r d’ESO
  • Alumnes que actualment cursen 2n i al setembre començaran 3r d’ESO

Cal omplir la sol·licitud i adjuntar un certificat de residència habitual signat per l’Ajuntament corresponent, juntament amb la fotocòpia del DNI dels sol·licitant i de l’alumne. El termini de presentació de sol·licituds acompanyades de tota la documentació necessària, acaba el 15 de juny de 2018.