Ajuts de menjador i/o transport

Ja han sortit publicades les bases reguladores dels ajuts de transport i menjador escolar destinats al curs 2019-20. Aquests ajuts van adreçats a l’alumnat que tenen la residència habitual fora del centre que estan matriculats i provenen d’un municipi que no ofereix servei escolar.

Com a novetat per aquest curs, tota la documentació haurà de lliurar-se al Consell Comarcal del Solsonès abans del 28 de juny. No obstant això, les famílies interessades de la Vall de Lord podran lliurar també les sol·licituds a l’Ajuntament de Sant Llorenç de Morunys els dijous 6, 20 i 27 de juny de les 10:30 h. a les 13:00 h. Recordeu que cal adjuntar un certificat de residència habitual signat per l’Ajuntament corresponent, juntament amb la fotocòpia del DNI del sol·licitant i de l’alumne.