Acte de cloenda de servei comunitari

El passat dilluns, a les 11h del matí, va tenir lloc l’acte institucional de cloenda de Servei Comunitari. En el transcurs de la celebració es va lliurar els diplomes en reconeixement del servei vinculat a les entitats del poble, comptant també amb la participació dels regidors d’educació i benestar social.

Es va agrair molt sincerament a la Llar d’infants els Piteuets, Fundació la Vall, Escola Vall de Lord i Ajuntament de Sant Llorenç de Morunys, la seva voluntat de col·laborar en un projecte on els valors són el propòsit principal de les actuacions organitzades pels mateixos alumnes de secundària.

Enhorabona i moltes felicitats a tots!