Taller de primers auxilis a càrrec dels nostres exalumnes

El passat dilluns 5 de febrer, els nostres exalumnes Carlos i Ismael van dur a terme un Taller de primers auxilis amb el nostre alumnat de batxillerat. L’activitat va ser organitzada pel Departament d’Educació Física de l’institut. Durant el segon trimestre, a Educació Física es treballen els primers auxilis. Per tal de reforçar el marc teòric, el professorat de la matèria prepara un taller on es presenten diferents casos pràctics i l’alumnat ha de resoldre els problemes aplicant coneixements teòrics adquirits en les sessions prèvies. Aprenen què cal fer i  sobretot què no fer en segons quines casos. L’activitat ha estat molt profitosa, els nostres exalumnes van connectar perfectament amb els grups i, a més d’aprendre molt, el grup s’ho va passar d’allò més bé! Segur que l’any vinent repetirem!