Àrea d’activitats culturals, lúdiques i esportives

SETMANA CULTURAL i ESPORTIVA

El nostre centre celebra des de fa anys la Setmana Cultural i Esportiva. Durant aquesta setmana la programació s’organitza en funció de diferents tallers, activitats, xerrades i una gimcana. Els alumnes trien voluntàriament els tallers en els que volen participar-hi. Els tallers estan gestionats pel propi alumnat i per talleristes externs.

ACTES DE SANT JORDI

Per la diada de Sant Jordi, el centre celebra el Dia del llibre amb uns actes on es lliuren els  premis literaris. L’objectiu d’aquesta celebració, és acostar els alumnes als llibres des d’una perspectiva interdisciplinària i activa, i fomentar el gust per la lectura i la creativitat de l’alumnat del nostre centre. Aquest acte és coordinat pels Departaments de Llengües que premien els textos narratius i poètics que presenta l’alumnat.

DIADA ESPORTIVA

El departament d’Educació física incentiva la participació de l’alumnat en l’activitat física i esportiva en aquesta diada, oferint tallers de diferents esports i jocs tradicionals.

PLA CATALÀ DE L’ESPORT

Des del 2008, el centre va tirar endavant aquest projecte, impulsat des del Departament d’Ensenyament i del Consell Català de l’Esport. L’Associació Esportiva del centre treballa any rere any per tal que l’esport i l’activitat física estigui a l’abast del nostre alumnat, col·laborant amb els agents esportius i municipals.

La finalitat és acostar l’activitat esportiva als adolescents, fent incís en la motivació i en la participació lúdica i/o competitiva, creant una xarxa esportiva entre la Regidoria d’Esports de l’Ajuntament de Cunit, els centres de primària, de secundària, les entitats i els clubs esportius del municipi.

GOT TALENT

El curs 2018-2019 vam inaugurar aquest nou projecte en el que l’alumnat mostra el seu talent artístic i potencial ocult que descobrim durant la fase de càstings i que conclouen amb l’actuació dels finalistes.