Àrea de Cicles Formatius

JORNADES TECNOLÒGIQUES

El departament d’Informàtica amb la col·laboració del departament de Tecnologia, organitza diferents activitats tecnològiques que es distribueixen al llarg del curs. Les jornades inclouen ponències a càrrec d’experts d’empreses dels diferents sectors de la nostra família professional d’Informàtica, i conferències a càrrec de la URV (Universitat Rovira i Virgili) dirigides a l’alumnat de CFGM de Sistemes Microinformàtics i Xarxes, i alumnat de la modalitat del batxillerat tecnològic.

FIRA D’EDUCACIÓ: ZONA E

Des de fa més de 8 anys el nostre institut participa en la mostra d’ensenyament i aprenentatge del Garraf. Apropem a través d’un estand informatiu i de diferents mostres i tallers els nostres estudis postobligatoris de CFGM de Perruqueria i Imatge Personal així com els de CFGM Sistemes Microinformàtics i Xarxes.