Ens visiten de la URV

La setmana passada l’alumnat de segon de Batxillerat va rebre la visita de responsables tècnics i d’estudiants de la Universitat Rovira i Virgili de Tarragona per tal de donar a conèixer la seva oferta informativa, instal·lacions i respondre els dubtes i interessos dels nostres alumnes.… Llegeix més»

Visitem (i fem!) la Fira E!

Els passats dies 6 i 7 de març s’ha celebrat la Fira E a Vilanova i la Geltrú, una fira educativa de referència al territori on les institucions educatives de l’entorn presenten la seva oferta formativa. Des de fa anys, l’Institut hi és present amb… Llegeix més»

Anem a la neu!

Els dies 4, 5 i 6 de març, l’alumnat de tercer d’ESO ha gaudit de la tradicional esquiada que organitza el Departament d’Educació Física de l’Institut. Així doncs, el nostre alumnat de tercer va poder gaudir de tres jornades de neu i esport, al qual… Llegeix més»

Exposició d’art feminista

Des de l’àrea de visual i plàstica de l’institut hem organitzat una exposició d’art feminista per commemorar el 8M en el marc d’un concurs de cartells feministes organitzat des de l’Ajuntament. Les participants han estat els i les alumnes de les optatives d’art, les quals… Llegeix més»

Orientacions a 4t d’ESO

Al llarg de les darreres setmanes s’està duent a terme l’orientació dels grups de 4t d’ESO. Abans de finalitzar l’etapa de l’educació secundària obligatòria, des de l’institut posem a disposició del nostre alumnat tots els recursos disponibles per tal que coneguin les diferents alternatives formatives… Llegeix més»

Vaga divendres 8M

Apreciades famílies,
El divendres 8 de març hi ha vaga d’alumnes (a partir de 3r d’ESO) i de professorat. Les activitats previstes s’hauran d’adaptar al nombre final d’alumnes i docents que participin en la convocatòria. El centre complirà amb els serveis mínims decretats pel Departament d’Educació… Llegeix més»

Servei Comunitari: ens visita Open Arms!

Continuem amb el projecte de Servei Comunitari, en aquest cas amb la visita de l’ONG Open Arms. En Guillem, treballador social vinculat a l’organització, ens ha explicat els seus objectius principals com a institució i ha posat de manifest l’alt valor comunitari d’entitats i associacions… Llegeix més»

Xerrada sobre mobilitat europea

Entre els dies 28 i 29 de febrer l’alumnat de batxillerat i de cicles formatius han gaudit d’una xerrada sobre mobilitat europea a càrrec d’en Joaquim Millan, tècnic d’Eurolocal, plataforma per apropar el procés d’integració europea a la ciutadania. La intenció de la xerrada era… Llegeix més»