Anem al Teatre… en anglès!

La setmana passada l’alumnat de primer i segon d’ESO va anar al teatre a gaudir de l’obra Treasure Island a l’Antiga Audiència de Tarragona. La sortida va ser organitzada pel professorat de Llengua Anglesa i es va completar amb la visita al Circ Romà, en… Llegeix més»

Xocolatada solidària!

L’AMPA ens informa de la xocolatada solidària en benefici de la recerca del càncer infantil que es farà el proper 12 d’abril, a les 17 hores a l’Escola Solcunit. El preu de l’aportació serà de 3 euros i, a més del berenar i de passar… Llegeix més»

Visitem Expobeauty!

L’alumnat del cicle de perruqueria i cosmètica capil.lar han visitat la fira de perruqueria “Expobeauty Barcelona 2024” que es celebra com cada any a la fira de l’Hospitalet de Llobregat.
L’alumnat han gaudit de les exposicions, novetats,  compres i han participat com clients als stands de… Llegeix més»

Educació vial a l’insti!

Els dies 3 i 4 d’abril s’han dut a terme les tradicionals sessions d’educació vial a l’alumnat de 4t d’ESO. Els tallers han tingut una sessió teòrica a l’aula i una altra de pràctica, on el nostre alumnat ha pogut posar a prova les seves… Llegeix més»

Proves Cangur Matemàtiques 2024

Un any més, el passat dijous 21 de març, vam participar en les proves Cangur de Matemàtiques que organitza la Societat Catalana de matemàtiques.
Aquest concurs és tota una experiència i suposa un repte pels nostres alumnes. Les proves consten de 30 preguntes tipus test amb… Llegeix més»

Visitem el Museu Ideal!

El passat 21 de març, l’alumnat de l’optativa de visual i plàstica va visitar l’exposició d’art immersiu sobre Tutankamon. Ha estat una visita molt interessant, pels seus sorprenents efectes especials, la sala metaverso, la pel·lícula en realitat virtual 360 i totes les instal·lacions interactives amb… Llegeix més»

Beques estudis postobligatoris

Adjuntem informació essencial sobre les beques de post-obligatòria. Des de l’Espai Jove de Cunit us ofereixen assessorament per a la seva tramitació. No dubteu a contactar amb elles en cas de dubte. Dades de contacte a les imatges!

Plantem verdures a l’Institut!

Avui, 20 de març de 2024, els alumnes de 2n de Batxillerat de l’assignatura de Geologia i Ciències Ambientals han plantat tomaqueres, enciams i maduixeres. Aquesta iniciativa ha sorgit a l’estudiar el tema del sòl com a recurs i fomentar el consum de proximitat per… Llegeix més»