Presentació dels TRECS: Exposició “Dones en guerra” a la Biblioteca municipal Marta Mata

El passat 13 de febrer es van presentar els darrers treballs de recerca corresponents al curs 2023-2024. L’alumnat de segon de batxillerat va fer públiques les conclusions dels seus treballs d’investigació finalitzant, d’aquesta manera, la fase ordinària de presentació de la seva recerca. S’han presentat treballs de diferents característiques i temàtiques amb, en general, resultats molt positius.

Dins la proposta de treballs, destaquem l’exposició “Dones en guerra” elaborada per l’alumna Gemma Hidalgo i que es podrà visitar a la Biblioteca Municipal Marta Mata durant els mesos de febrer i març. L’exposició presenta deu perfils rellevants de dones que van jugar un paper significatiu en el context de la II república i la Guerra Civil espanyola. Us convidem a visitar-la. Esperem que la gaudiu molt!