Ja hi tornem a ser! FEM MATEMÀTIQUES I CANGURS

Hola nois,

Ja s’ha obert la convocatòria per participar al FEM MATEMÀTIQUES 2009 (per alumnes de 1r femmatematiques_2009.jpgcicle) i a les proves Cangur ( per alumnes de 2n cicle).

Els vostres professors respectius us faran saber els terminis per a les inscripcions.

Els alumnes de 1r cicle que hi participin hauran d’entregar, per equips de tres o quatre, els problemes resolts la darrera setmana de gener, i els de 2n cicle hauran de confirmar la seva participació la primera setmana de desembre.

Aquí teniu els problemes del FEM MATEMÀTIQUES, us els podeu baixar i imprimir. Recordeu que és un document pdf i cal que tingueu l’Adobe Reader.

Problemes FEM MATEMÀTIQUES 1r ESO

Problemes FEM MATEMÀTIQUES 2n ESO

cartell cangur 2009

I per als Cangurs, podeu mirar tota la informació aquí. La data de la prova és el 25 de març de 2009.