Horari votacions Consell Escolars famílies dimecres 24N

Apreciades famílies,

Us animem a participar en les eleccions al consell escolar i escollir la persona que hi representarà el sector de les famílies. Ens agradaria comptar amb una alta participació. Les candidatures, en ordre alfabètic,són:

1. Amma Ortiz Márquez
  2. Ester Domínguez Ruiz
  3. Yolanda Rosa Villegas

Les votacions es faran el dia 24 de novembre, dimecres, de 08:00 a 15:00 i de 17:00 a 19:00 a l’institut Ernest Lluch i Martín. La mesa per votar estarà localitzada a la Secretaria del Centre.

Com ja us vam dir, el Consell Escolar és el màxim òrgan de govern de l’institut. Els seus membres decideixen l’horari del centre, el calendari de festius, canvis en la normativa… També tenen vot per aprovar els pressupostos, els objectius anuals o qualsevol canvi en la normativa de l’institut, entre moltes altres coses.

Enllaços d’utilitat: aquí.