L’alumne Raül Méndez, de segon de batxillerat, finalista dels premis UB-Santander a Treballs de Recerca.

Cada any, la Universitat de Barcelona, amb el propòsit de premiar l’esforç dels estudiants de batxillerat en l’aprenentatge i la recerca, i també d’establir i consolidar els vincles amb els centres d’ensenyament de secundària, convoca els Premis UB-Santander als millors treballs de recerca de batxillerat. La modalitat dels Premis-UB Santander de la Facultat de Ciències de la Terra inclou treballs relacionats amb els graus de Ciències del Mar i de Geologia.

L’alumne Raül Méndez Cortés, alumne de segon de batxillerat del nostre institut, ha estat seleccionat com a finalista dels premis UB-Santander a Treballs de Recerca de Batxillerat. El seu treball «La importància de la Posidònia a la mar Mediterrània», tutoritzat per la professora Montse Pons, es troba entre el llistat de candidats a aconseguir un dels cinc premis que s’atorguen enguany. L’ordre dels guanyadors es coneixerà durant l’acte de lliurament dels premis, el proper 3 de juliol a les 9 hores, al Paranimf de l’Edifici Històric de la Universitat de Barcelona.

Molta sort, Raül! Per nosaltres ja ets un dels guanyadors!