Últim dia de classe del 2023!

Durant el dia d’avui l’alumnat de l’Ins Collbató ha pogut participar de diferents activitats per a poder fer el tancament d’aquest primer trimestre i de l’any 2023.

Hem escrit uns quants desitjos que hem penjat a les aules per a poder visualitzar un nou any amb bons objectius, hem anat a Esparraguera a veure una obra de teatre: “Strawberry Frappuccino” del col·lectiu @theamateursco sobre temes malauradament molt presents entre els joves com el ciberassetjament o bé els suïcidis, per a poder reflexionar sobre aquest fet, que passa més del que voldríem, una bona activitat per a poder dir-hi la nostra amb el col·loqui posterior.

Quan hem tornat al centre ens esperava una ballarina de Bollywood de l’Acadèmia Blue Moon Dansa amb qui alumnat i professorat hem ballat fins a l’hora de marxar.

Amb aquest dia tan rodó, des del centre us desitgem molt bones festes!

Imatges del dia!