Missió Apilo

Un any més el centre de l’Ins Collbató participa al concurs que organitza l’ “Apilo”. L’objectiu és recollir en el contenidor Apilo la màxima quantitat de piles i acumuladors portàtils procedents de les famílies dels alumnes. Entre tots tenim la missió de recollir piles i bateries esgotades perquè es reciclin correctament. Per tant, us animem a portar piles per reciclar i deixar-les al vestíbul dins del coet que trobareu a l’entrada i, d’aquesta manera, poder ser centre guanyador!

Aquesta missió forma part del projecte apilo de la Generalitat de Catalunya, on trobareu més informació i activitats per fer en família en aquesta web: https://www.apilo.cat/a-lescola/,

D’aquesta manera, entre tots i totes, deixarem el món millor del que l’hem trobat!