TRÍPTIC GUANYADOR PROJECTE ANGLÈS 1rESO ‘A school like no other’

Futurs estudiants i famílies,
ja podeu descarregar-vos el tríptic guanyador del projecte d’anglès ‘A school like no other’ (1r d’ESO). Durant el segon trimestre, vam estar treballant en l’elaboració d’un document amb informació rellevant sobre el centre. L’alumnat va votar aquest ‘information leaflet’ realitzat per Julieta… Llegeix més»

ATENCIÓ! INFORMACIÓ DE SERVEI

Ens han informat que el nostre alumnat ha rebut o pot rebre  un correu on es demanava informació personal per actualitzar un contracte en relació al correu corporatiu de l Institut. No en feu cas. Aquest correu NO és del centre. Nosaltres no estem demanant cap informació i menys contrasenyes.

Investigarem qui pot ser l’autor.

Bona Pasqua

INFORMACIÓ PORTES OBERTES

Atenent a la situació de pandèmia, els centres educatius prioritzem fer portes obertes virtuals. Per aquest motiu us informem que la jornada de portes obertes de l’Institut de Collbató serà telemàtica i no presencial aquest any.
Els vostres fills i filles de sisè coneixeran el… Llegeix més»

ENQUESTA SATISFACCIÓ FAMÍLIES

Benvolgudes famílies,

Moltíssimes gràcies per haver participat en l’enquesta de satisfacció del primer trimestre, la vostra opinió ens ajuda a seguir millorant.

Els resultats obtinguts ens mostren un grau de satisfacció força elevat amb les nostres gestions tant acadèmiques i pedagògiques,així com la gestió de les mesures… Llegeix més»

Projecte tradicions

Benvolgudes famílies,
Per acabar l’any com cal. Avui els vostres fills i filles us portaran una ampolla d’oli de la collita del 2020. Un oli de primera premsada en fred i completament ecològic. Gràcies a l’aportació econòmica de l’AMPA del centre que ha finançat el taller… Llegeix més»