Superherois i superheroïnes

L’alumnat de 1r va realitzar el projecte dels “Superherois i superheroïnes” just abans de les vacances de la primavera. Van estar creant uns superherois i/o superheroïnes que ajudessin a solucionar alguna problemàtica propera al seu entorn a través d’un còmic. Alguns van lluitar contra el… Llegeix més»

Dia de les matemàtiques

Per celebrar el dia internacional de les matemàtiques, hem fet una gimcana matemàtica on ha participat tot l’alumnat i professorat del centre. Els encarregats de dinamitzar-la i preparar-la ha estat per part de l’alumnat de 4t ajudats pel departament de matemàtiques.Tots els grups han passat… Llegeix més»

L’INS Collbató al MWC’24

De nou l’Institut de Collbató assisteix al Mobile World Congress (MWC) de Barcelona. És un dels congressos tecnològics més importants del món. I on es presenten les últimes novetats d’ smartphones i aplicacions d’intel·ligència artificial.
Concretament l’Institut participarà en la jornada Changing Education Together. Pensada per… Llegeix més»

Històries de bruixes

Aquest matí l’alumnat de 1r ha pogut gaudir d’una sessió de contes i llegendes amb l’oradora Assumpta Mercader. Dins del marc de l’assignatura de llengua i literatura catalana, hem pogut escoltar com s’explica una bona història a mans d’una molt bona oradora. A més, hem… Llegeix més»

I després de l’ESO, què?

Us recordem que dimecres 21 de febrer a les 18.30 h al Casal de Cultura de Collbató farem la xerrada: I DESPRÉS DE L’ESO,QUÈ?

Una gran pregunta amb moltes respostes possibles. L’equip d’orientació de l’Institut de Collbató ha preparat una xerrada informativa. Adreçada a totes famílies,… Llegeix més»

Missió Apilo

Un any més el centre de l’Ins Collbató participa al concurs que organitza l’ “Apilo”. L’objectiu és recollir en el contenidor Apilo la màxima quantitat de piles i acumuladors portàtils procedents de les famílies dels alumnes. Entre tots tenim la missió de recollir piles i… Llegeix més»