PCR’s primer ESO

Benvolgudes famílies de l’alumnat de primer de l’ESO,
Us informem que ja tenim dia i hora per realitzar les proves PCR al centre. Cal entrar per la porta petita situada al carrer Tarragona. Les proves PCR es realitzaran demà dijous a la tarda i al menjador… Llegeix més»

Nou projecte educatiu de centre

Benvolguda Comunitat educativa,
L’equip directiu de l’Institut de Collbató ha preparat un nou PEC, Projecte Educatiu de Centre.
En aquest document es presenten els trets identitaris,les característiques,els objectius i l’estructura organitzativa del nostre institut.Un cop fet el darrer Consell Escolar ,on es va presentar el document, encetem… Llegeix més»

Casos positius Covid

Benvolgudes famílies del centre,
Us informem que ens acaben de confirmar dos casos d’alumnat positius en Covid al centre i s’ha activat el protocol pertinent.
Concretament al grup del 3A i al grup de matèries instrumentals Federica Montseny amb un total de 37 alumnes. També el grup… Llegeix més»

INFORMACIÓ DE SERVEI

El servei de menjador i cantina del centre romandrà tancat aquest curs .
La manca d’usuaris ha fet decidir l’empresa que el servei no rentabilitza les despeses i ha declinat finalment obrir.
L’AMPA del centre informarà a les famílies en breu.

Lamentem molt aquesta notícia.

INFORMACIÓ DE SALUT

Avui dimarts 22 de setembre el vostres fills i filles us portaran un document d’autorització per al procediment de gestió de casos i contactes de la Covid als centres educatiu.
ÉS MOLT IMPORTANT QUE RETORNEU SIGNAT AQUEST DOCUMENT AL VOSTRE TUTOR/A EL MÉS AVIAT POSSIBLE.
També el trobareu annexat per si… Llegeix més»