INFORMACIÓ DE SALUT

Avui dimarts 22 de setembre el vostres fills i filles us portaran un document d’autorització per al procediment de gestió de casos i contactes de la Covid als centres educatiu.
ÉS MOLT IMPORTANT QUE RETORNEU SIGNAT AQUEST DOCUMENT AL VOSTRE TUTOR/A EL MÉS AVIAT POSSIBLE.
També el trobareu annexat per si… Llegeix més»

AGENDES ESCOLARS

Per fi han arribat les agendes!!
Avui dimarts 22 de setembre ens han arribat les agendes que enguany l’AMPA regala a tot el nostre alumnat.
En el cas de no ser al centre avui la poden passar a recollir per consergeria els propers dies.

Informació de l’AMPA de l’Institut de Collbató per la matrícula de primer de l’ESO

Benvolgudes famílies,

L’AMPA avui ha preparat una videoconferència per resoldre dubtes per l’adquisició dels chromebooks pel curs vinent.

Us faig arribar el link i el document amb tota  la informació.
Enllaç reunió:

Disculpeu les urgències.

Bon cap de setmana i ens veiem del 13 al 17 de juliol… Llegeix més»

COMIAT ALUMNES QUART

Benvolgudes famílies del centre que els vostres fills i filles han finalitzat l’ESO,
El passat divendres 19 de juny van finalitzar les activitats docents d’un curs que mai oblidarem: el curs 2019/20 o el curs de la Covid.
En un curs “normal” ens hauríem pogut acomiadar amb una… Llegeix més»

Com retornar els ecobooks a l’empresa Iddink

Benvolgudes famílies,
Enguany per tornar els llibres de la campanya ecobooks de l’empresa Iddink cal seguir les instruccions següents. Obrir el document adjunt.
No s’han de portar al centre cap dia concret. Cal portar-los a l’oficina de Correus amb un paquet i l’albarà corresponent que s’enviarà a les famílies.

Per qualsevol dubte podeu contactar amb el… Llegeix més»