Llibres curs 2021-22

Benvolgudes famílies,
El curs vinent l’AMPA, conjuntament amb la direcció de l’Institut, i amb l’aprovació del Consell Escolar, hem decidit oferir-vos l’opció de que la compra de tots els articles, llibres i llicències digitals es faci a través de l’empresa Iddink, amb provats resultats en 306… Llegeix més»

Bon estiu i fins al setembre!

Benvolgudes famílies,
A les portes de les vacances us volem informar de:
1r- Informar-vos que el curs vinent tornarem a tenir menjador de dilluns a divendres (mínim 10 comensals) i servei de cantina.
2n-El centre romandrà tancat a partir del dilluns 19 de juliol.
Per qualsevol gestió utilitzeu el… Llegeix més»

Documentació per matricular-se a batxillerat o cicles formatius

Benvolgut alumnat de quart que necessiteu la documentació per fer la matrícula en el nou centre educatiu de batxillerat o cicles formatius del 12 al 16 de juliol.

RECORDEU que a partir del divendres 9 de juliol  de 8 a 14.30h podeu passar per secretaria i recollir el vostre historial acadèmic, resguard del títol de l’ESO i el vostre expedient.

Bon estiu i molta sort

TRÍPTIC GUANYADOR PROJECTE ANGLÈS 1rESO ‘A school like no other’

Futurs estudiants i famílies,
ja podeu descarregar-vos el tríptic guanyador del projecte d’anglès ‘A school like no other’ (1r d’ESO). Durant el segon trimestre, vam estar treballant en l’elaboració d’un document amb informació rellevant sobre el centre. L’alumnat va votar aquest ‘information leaflet’ realitzat per Julieta… Llegeix més»

ATENCIÓ! INFORMACIÓ DE SERVEI

Ens han informat que el nostre alumnat ha rebut o pot rebre  un correu on es demanava informació personal per actualitzar un contracte en relació al correu corporatiu de l Institut. No en feu cas. Aquest correu NO és del centre. Nosaltres no estem demanant cap informació i menys contrasenyes.

Investigarem qui pot ser l’autor.

Bona Pasqua