Sortides

Benvolgudes famílies,

Davant la incertesa generada per la situació de crisi sanitària i econòmica a la qual ens ha portat la Covid-19, des del centre educatiu de l’Institut de Collbató hem decidit:

Primer: No realitzar cap més sortida escolar fins el nou curs.

Segon: Retornar els imports que el centre hagi pogut recuperar de totes les sortides cobrades (sortides d’un dia, intercanvi amb França i viatge a Polònia), tan bon punt disposem dels diners. S’explicarà en cada cas quin ha estat l’import del retorn.

Tercer: El retorn es realitzarà via transferència bancària i a la major brevetat possible. Per aquest motiu, ens heu de fer arribar per e-mail a secretaria@inscollbato.cat les vostres dades bancàries (IBAN) mitjançant un certificat o document acreditatiu de la vostra titularitat (també serveix qualsevol rebut bancari on només cal que aparegui el número de compte i la titularitat).

Quart: Pel que fa a les aportacions abonades de material escolar i equipaments, es retornaran els imports estalviats, des de l’inici del tancament del centre fins la tornada a la normalitat, també via transferència bancària, a totes aquelles famílies d’alumnes de quart de l’ESO i/o famílies que l’any vinent no tinguin els seus fills i/o filles al centre. Per a les famílies que tinguin fills i/o filles que el curs vinent segueixen al centre, se’ls aplicarà un descompte en l’aportació de material del curs 2020/21.

Per a qualsevol dubte o aclariment podeu contactar amb nosaltres al correu del centre inscollbato@inscollbato.cat o per l’aplicació iEduca tokk app. Sisplau, per enviar les vostres dades bancàries NOMÉS utilitzeu el correu secretaria@inscollbato.cat

Entre tots ens en sortirem!! Com deia el dramaturg rus, Anton Chekhov, has de confiar i creure en la gent, en cas contrari, la vida es torna impossible, ja que entraràs en un món ple de temors i vacil·lacions.

Atentament,

Jaume Vergés