ORIENTACIÓ ACADÈMICA A L’ALUMNAT DE 4t

Degut a que la situació de confinament ha paralitzat les entrevistes individuals que l’equip d’orientadores estaven fent amb l’alumnat de 4t, amb la finalitat d’orientar-los cap als seus futurs estudis postobligatoris, us fem arribar una sèrie de documents que pensem també us seran d’ajuda a casa. En primer lloc trobareu un pdf amb informació sobre el sistema educatiu actual i els diferents tipus d’estudis postobligatoris, amb els enllaços corresponents per la seva consulta. En segon lloc, trobareu un paquet de documents, amb informació més detallada, que correspon al Saló de l’Ensenyament del curs passat ja que aquest curs, de moment, ha quedat ajornat.
Esperem que tota aquesta informació us serveixi d’ajuda.

INFORMACIÓ ACADÈMICA PARES 4T

eso i batxillerat