Instruccions tercer trimestre

Benvolgudes famílies,

Us volem informar que l’Institut de Collbató, així com la resta de Centres Educatius de Catalunya, romandrà tancat força més temps, la data es desconeix a dia d’avui.

Estem esperant instruccions clares i concises de l’administració per a la realització d’un tercer trimestre confinats i per saber com finalitzarem el curs 2019/20.

La setmana passada us vem enviar un formulari per l’aplicació iEduca Tokk App per atendre qualsevol impediment. El resultat d’aquest formulari ha estat que un 20% del nostre alumnat els manca o un ordinador a casa per a poder treballar o bé els manca connexió a internet o bé no tenen una bona connexió d’internet. Aquesta setmana hem començat a rebre instruccions de l’administració per facilitar aquests recursos a les famílies. I les famílies que han contactat amb nosaltres ben aviat rebran aquests recursos.

De moment,  l’Institut de Collbató començarà les activitats docents del tercer trimestre de forma telemàtica a partir d’avui, dimarts 14 d’abril, i després de la notícia del Consell Escolar de l’estat , màxim òrgan consultiu en matèria educativa del govern de l’estat ; que ha aprovat que les activitats que l’alumnat a realitzat des de casa des del confinament decretat son avaluables, excepte per les famílies que no disposin del mitjans tecnològics necessaris (internet a casa i/o dispositius digitals).

Tenim clar que el nostre alumnat ha de continuar assolint competències i habilitats malgrat la insòlita situació del confinament.

El professorat continuarà fent arribar propostes educatives més estructurades i avaluables per treballar les diferents àrees de coneixement. Proposant activitats, projectes i reptes (via correu web , moodle i/o classroom) setmanalment. El professorat continuarà proposant videoconferències setmanalment (en horari flexible de matí i tarda) per aclarir dubtes per Google Meet.

Les tasques proposades al nostre alumnat les han de fer ells i elles de la forma més autònoma possible. Tenen el suport i acompanyament dels seus tutors i tutores via correu web. Cada setmana aquests tutors i tutores poden informar-vos del seguiment d’aquestes activitats.

Per a qualsevol suport, sigui educatiu o emocional, compteu amb el vostre tutor o tutora.

Del tema recuperacions i exàmens finals presencials o no , no en sabem res a data d’avui. Us informarem puntualment. Aquest tema ara no es prioritari.

Us animem a treballar i continuar confinats i confinades.

Ens en sortirem!! Tot sortirà bé!!

Atentament