Esquiada a La Molina!

La setmana passada l’alumnat de 1r va passar tres dies a la tradicional esquiada de tres dies a La Molina! Es van allotjar a l’alberg La Bruna a Bellver de Cerdanya on els van cuidar molt, fins i tot van poder gaudir de de piscina climatitzada amb vistes a la serra del Cadí! També van passar una tarda per Puigcerdà tot realitzant una gimcana. Els va fer molt bon temps, tan bo que van passar calor i tot. Els esquiadors van poder gaudir de la neu tot i que només n’hi havia a pistes. Cal destacar que tots els alumnes van esquiar els tres dies i van aprofitar, així, aquest curs intensiu d’esquí tan esperat cada any.