MATRÍCULA ALUMNAT PRIMER ESO

Benvolgudes famílies que veniu el curs vinent a l’Institut de Collbató,

Us informem que per a la formalització de la matrícula per al curs 2020-2021 dels alumnes de 1r d’ESO és necessari presentar la següent documentació omplerta i signada:

Carta de compromís 2020_21

Compromís mòbils 20_21

DRET D’IMATGE I SORTIDES per Collbató 20_21.docx

Fitxa d’alta de transport escolar general (1)

Autoritzacions pares G-suite ( A253) menors de 14a

La llista dels llibres que necessiteu per aquest curs la podeu trobar a la web del centre (www.inscollbato.cat). Hi haurà una reducció important dels llibres de text. Només cal comprar, en tots els cursos, el llibre de text de matemàtiques, de català i les lectures obligatòries de les llengües.

La supressió dels llibres de text fa imprescindible tenir un chromebook. L’AMPA del centre s’encarregarà de la seva venda, recepció i gestió amb el servei tècnic en cas de reparació.

Tota la informació de l’AMPA (compra de llibres per Iddink, chromebook, menjador, quota de soci i altres) la podeu trobar a la pàgina web del centre (https://agora.xtec.cat/sescollbato/).

La quota de material fungible es passarà durant el primer trimestre del curs 2020-21 mitjançant l’aplicació TokApp després de la reunió de benvinguda del setembre.

El primer dia del nou curs escolar 2020/2021 serà el dilluns 14 de setembre. Ja us informarem puntualment de l’horari a la web del centre.

MOLT IMPORTANT, cal que porteu una fotocòpia de l’historial acadèmic de primària NOMÉS en el cas de venir d’una escola concertada o privada.

Recordeu venir amb les mesures de seguretat adients!!

Higiene, mascareta i distància.

I un cop més, donar-vos les gràcies per la confiança dipositada en nosaltres.