COMIAT ALUMNES QUART

Benvolgudes famílies del centre que els vostres fills i filles han finalitzat l’ESO,

El passat divendres 19 de juny van finalitzar les activitats docents d’un curs que mai oblidarem: el curs 2019/20 o el curs de la Covid.

En un curs “normal” ens hauríem pogut acomiadar amb una gran festa i uns parlaments colpidors però no ha pogut ser. Però no podem deixar passar l’oportunitat d’acomiadar-nos de vosaltres. Donar-vos les gràcies per la confiança que vàreu dipositar en nosaltres ja fa quatre anys. Alhora us volem desitjar la major de les sorts en la nova etapa educativa que enceteu el curs vinent.

Us fem arribar el vídeo que el professorat va preparar per acomiadar els vostres fills i filles.

L’alumnat que va assistir el passat dijous al comiat fet al centre va crear el pòster que teniu a continuació. Amb l’ajuda d’una aplicació que van descarregar-se  els vàrem demanar que citessin les tres paraules que a parer seu defineixen el seu pas per l’institut. L’aplicació barreja les paraules i les més repetides les augmenta de tamany. Ens ha agradat comprovar que les paraules més repetides i les que tenen un tamany més gran són felicitat i alegria.

I un cop més , donar-vos les gràcies per escollir el nostre centre, desitjar-vos un estiu reparador i molta sort pel futur.