MATRÍCULA ALUMNAT DEL CENTRE (2n/3r/4t ESO)

Us informem que per a la formalització de la matrícula per al curs 2020-2021 dels alumnes de 2n a 4t que ja estan al centre, no serà necessari que feu cap tràmit ni cap gestió.

Excepte les famílies que hagin de modificar: la seva adreça, el número de telèfon o la parada de l’autocar per a l’alumnat del Bruc. Preguem ens envieu un correu a secretaria@inscollbato.cat informant-nos del canvi.

D’altra banda,  la informació de l’AMPA (compra de llibres per Iddink, menjador, quota de soci i altres) la podeu trobar a la pàgina web del centre ( https://agora.xtec.cat/sescollbato/).

La llista dels llibres que necessiteu per aquest curs la podeu trobar a la web del centre (www.inscollbato.cat). Hi haurà una reducció important dels llibres de text. Només cal comprar, en tots els cursos, el llibre de text de matemàtiques, de català i les lectures obligatòries de les llengües. Recordeu si el vostre fill/a és de grup ordinari o de diversitat. En cas de dubte podeu consultar al vostre tutor/a.

La quota de material fungible es passarà durant el primer trimestre del curs 2020-21 mitjançant l’aplicació TokApp després de la reunió de benvinguda del setembre. El pagament de la quota tindrà un descompte de 25€ per l’estalvi generat aquest curs.

El retorn d’ordinadors i materials del centre (llibres de la biblioteca) pot fer-se fins el 17 de juliol de 9 a 13.30h.

El primer dia del nou curs escolar 2020/2021 serà el dilluns 14 de setembre. Ja us informarem puntualment de l’horari a la web del centre.

I un cop més, donar-vos les gràcies per la confiança dipositada en nosaltres i desitjar-vos un estiu reparador.